tisdag, juli 06, 2010

my travelbug is killing me

nöter oskar linnros så jag får skavsår i öronen, som jag sedan njuter av också.
skulle jobba till 19 men det var så få med folk så att jag fick gå fyra istället. kändes ovärt, men jag fick iaf ihop lite dricks och drog sedan ned till stranden för att såsa och läsa litegrann. har redan ätit middag också. vad ska man då göra?

sitter och tittar på flygbiljetter. är så sjukt sugen att jag kan klicka på "boka biljett" närsomhelst. måste. få. resa. snart. och länge. låtsas som att det regnar och planerar i smyg.

imorgon kommer mami och hennes bättre hälft till fredrikstad och jag ska försöka att hänga med dem så att de blir less mig, för sen ses vi inte förrän i september.

kom just på att det är ju fotboll ikväll man kan titta på.
hadä!

Inga kommentarer: