fredag, oktober 19, 2012

oktobers

2008 - Piteå. Reunion för 9c i Oscars lägga.
Ångest för allt, mitt absolut sämsta år  hittills i mitt 25-åriga liv.
Bestämde mig för att ändra på allting och
bokade en biljett för att börja nya året på en helt
annan plats, något jag ständigt tackar mitt 21-åriga jag för. 


2009 - Cirkussittning i Växjö.
Pluggade film och  körde tvådagars alldeles för ofta.
Var sjukt nöjd med livet och trivdes som fisken i vattnet i Småland.
Hade alltid bra hårdagar. 


2010 - Öjebyn. Hoppade av skolan och flyttade hem.
Månad innan jag drog till Indien igen.
Sitter i en kundvagn och ler mot en kille som jag inte sett på ett år nu.


2011  - Piteå. Fest i Cissis gamla lägga. Älskade nya utbildningen,
stört lycklig sambo och hade hittat hem till Norrland. 


2012 - Umeå. Hajfajvar mig själv efter att ha sprungit min första asfaltsmil.
Tusen projekt i huvudet, en längtan efter en snart hemkommen Svärd och
nervös inför Rigaresan med klassen som började dagen efter. 

Inga kommentarer: