söndag, augusti 17, 2008

"Det kanske är karma"

Tänk vad små kommentarer kan få en att fundera. Den jag fick igår var absolut en jag kommer tänka på långt framöver. Dock var det en positiv.
Negativa däremot, de kan ruska om rejält där i hjärnan. Man kan gå omkring och analysera sönder sig själv i många långa timmar över kommentarer som gör att man rynkar på pannan. Jag är så less när man inte säger vad man menar, eller menar vad man säger. Det är så fruktansvärt uttröttande. Det är tråkigt, dumt, blä, BU. Men en sak som är ännu värre, säga vad man tycker utan att tänka på the outcome. Det får mig att bli fly förbannad. Men, å andra sidan är det ju bara mig själv jag tänker på, så jag kan ju säga vad jag vill.

Känner mig lite som en hönsmamma utan mina kycklingar när de är på Malta. Då vet ni. Ingen att ringa och tvinga ut på nattpromenad.

Inga kommentarer: