lördag, augusti 02, 2008

a case of you

Jag tror på att vara sjuk en stund. Låta sig själv vila en liten kvart. Men jag blir förbannad också. Jag har inte varit förkyld/magsjuk på länge! Har faktiskt hållit mig från det. Inte riktigt haft tid mellan all känslomässig happening. Puh. Nu när det känns som att det börjar bli rätsida så barkar det ändå. Plus förkylning, plus magsjuka. Puuuuh. Det här med allt, det där med bark. Åh. Jag vill så mycket ändra och fixa och styra och ställa och laga. Limma ihop, göra bra, göra om.

Hade en riktigt bra kväll igår också. Gammelgänget! Som om det inte har gått någon tid alls, förutom informationen som bara flödade som öl på PDOL. Ganska utmattande, men oh så behövligt.

Nu har jag tagit tag i det virtuella livet också. Från lunar till pixbox till bilddagboken och när man helst vill lägga ned allt så börjar man vimla på facebook (tävlan i hur många vänner man kan ha, jag har ca 13. Ouch.), vilket känns, aah, sådär alltså. Nu kommer jag bli som förr och hänga där igen. Fastän man inte ens gör något! Jaja. Jävla facebook. Jävla mig som inte kan stå emot grupptrycket...

Inga kommentarer: