torsdag, juli 30, 2009

Now's The Only Time I Know

Den här dagen har verkligen inte varit min dag. Allting har gått jävlat käpprätt åt skogen. Fattar inte vad jag har gjort för att förtjäna att en dag då jag är ledig och det är strålande finväder, då ska jag ha en pissdag! Vad hände? Jag förstår ingenting.

Det här är sånt ni vill veta:
  • Jag är fortfarande sjuk, men av mystiska anledningar så åker jag inte till VC
  • Jag har icket fått mig en lägenhet i Växjö än, vilket suger något så fruktansvärt
  • Jag har inte råd att åka på Way Out West, och känner stor ångest över detta
  • Jag har två veckor och tre dagar kvar att jobba
  • Jag är så sjukt sugen på en liten tripp någonstans
  • Ikväll blir det lax hos mamma, vilket absolut inte är fy skam. Fisk är min passion. Det är det enda bra som har hänt idag!
Det här är sånt ni vill se:

1 kommentar:

amanda lundgren sa...

Tyvärr min älskade syster, var det inte lax utan regnbåge..