lördag, juli 18, 2009

Piteå bjuder upp igen

Jag vet inte riktigt hur årets PDOL ska kunna överträffa förra årets.
Det blir svårt. Älskade verkligen PDOL 2008, och efterfesten var klockren.
Fast här kommer några förslag:
  • Elin kommer hem, oslagbart. Blir hennes första PDOL på flera år!
  • Veronica Maggio ska spela. Ser i alla fall fram mot en artist.
  • Jag bor ca 50 meter från området. Bra förfest på ytan? (Och Arvikas bucket showers i all ära, men nog är det kul att kunna gå hem och duscha och för all del, sova.)
  • Jag har kungligaste schemat!
  • Syrran har fyllt 18. Därmed kan alla viktiga följa med på Kittel och Kärlekslandet och avnjuta öl, covers och transor. Wey!
Fast för att allt det där ska slå in, så ska jag ju hålla mig frisk. Ser mörkt ut, men jag ska knapra vitaminer och dricka liter av vatten, så vi kan ses i dimman! Bara 4 dagar kvar!


Tomas Andersson Wij och efterfesten som hette duga

Inga kommentarer: