tisdag, juni 01, 2010

the big plan

det har varit planering och ångest och funderingar hit och dit hela våren, och det har fan inte varit lätt. men just nu känns allting så fruktansvärt lätt. och rätt.
okej, ladies and gents, såhär ser det ut:

  • 7e juni drar jag till piteå för att ha semester, kramas med vänner och familj samt bevittna min lillasysters student
  • 23e juni drar jag till oslo för att fira midsommar och sedan för att åka ned till skjaerhalden och jobba till mitten av augusti
  • 1a juli tar jag och christoffer över en lägenhet på hisingen i göteborg
  • 31a augusti överlåts min lägenhet i växjö till någon annan student och jag kommer att ha flyttat till göteborg för att läsa mer filmvetenskap fram till jul
  • efter det? who knows!
and there you have it. mitt liv i en lista.

2 kommentarer:

sophia sa...

men aleeeex! hur kan du lämna växjö bara sådär? fast det här betyder iofs att jag kan hälsa på i gbg :)

alexandra lundgren sa...

klart du kan! :) det är fan en order!