torsdag, juni 24, 2010

hei oslo!

återigen sitter jag i lambertseter i oslo. bor med tusen pojkar (känns det som) och sover för länge. nu har t-banen slutat gå ända hit ut, så man måste ta en buss först innan man kan nå den. jag är för lat, känner jag. jag sov till tolv, och orkar inte gå utanför dörren. sitter i pyjamas och gör inget vettigt på internet. igen.

det är två dagar tills min semester officiellt är över. tur man har ett parallellt universum där man exakt i detta nu står på arlanda, kollar på avgångstavlan och försöker välja en stad att åka till. skulle knappast förvåna mig om det blir till ett varmt land. igår var sommaren här, idag är det självklart mulet och någon klipper gräset utanför mitt fönster.

fan om det är jag som tar med mig skitvädret jävlat överallt!

Inga kommentarer: