fredag, mars 18, 2011

26.

vi har pratat om det här förut. men överallt sprutar det ju barn ur folk verkar det som.
och när man får mms på de barnen som kommit ut, jaaaaa, då smälter till och med mitt hjärta.
för vad kan väl vara sötare än barn som man faktiskt känner föräldrarna till? jag menar, de kommer ju bli coolast, bäst och vackrast. och (nu kommer min mamma hoppa av glädje) jag har tillochmed börjat tycka att barnen på IKEA är söta. överallt annars är de jobbiga och gnälliga och snoriga, och föräldrarna är i vägen med barnvagnar. men IKEA-barnen är fan goa barn.

och då såklart minsta fröken svedjestrand/wiinikka.

(när man talar om de nyaste i kretsen så kanske man ska tala om de gamla skruttiga också. så jag passar på att gratinera svärd på förödelsedagen. gubbe!)

Inga kommentarer: