onsdag, juli 30, 2008

PDOL-pärsen

Jag pratar inte om triatlon. Jag pratar om min egen PDOL-pärs. Vem trodde att helgen skulle sluta så kung när den började med att ta sig i arslet och vara sämst. Dock var det jobbigt att vara bakis i flera dagar efteråt. Lördagen var dock värt det. Hittade bra stämning den kvällen. Verkade som att de flesta hittade den. Känns skönt. Ingen barkade, ingen var tvungen att bäras hem (eller, inte av mig i alla fall) och de flesta var nöjda med helgen. Synd bara att man gör som man alltid gör, åker för lite karusell, ser för lite artister och dansar alldeles för mycket på Kittel. Hade varit intressant att kanske pricka in EN artist man ville se. Men jag står fast vid vad jag sagt. Jag är nöjd med helgen.

Hatar att horoskopet alltid har rätt i PT. Och att alla låtar också har rätt. Pust.

Inga kommentarer: