onsdag, september 24, 2008

Halleluja-moment

Äntligen! Äntligen har jag fått min fina jacka som jag har lagt ut otaligt med pengar för. Yes! Fast nu ska jag ju bara skicka tillbaks den andra, vilket för mig är lite ont-i-magen-ämne. Tänk om jackan inte kommer fram, tänk om jag inte får mina pengar tillbaks för den, tänk om den bara försvinner och mina pengar med den!? Åh, pengar. Vilket underbart ämne att prata om. Eller så ej.


Coldplay var hursomhelst halleluja, fruktansvärt för bra för att vara sanna. Jag stod flera gånger och bara blundade och njöt av deras underbara låtar. Synd att det bara varade i ca två timmar istället för ett helt liv. Suck. SUCK! Det var skönt att komma till Stockholm en stund och få se lite annat och fika på något annat ställe än Nodo. Ha!


Snart kommer Sex and the City på DVD, och jag är såklart hyper över detta. Måste köpa, köpa, köpa, fastän jag inte har råd alls. Eller råd, och råd. Mer, vill inte slösa pengar på sånt i detta nu.

En annan film som jag är helt besatt av är Across the Universe, en musikal på Beatles-låtar. Fruktat bra. Åh, så sjukt bra den är, nöter sönder soundtracket just nu. Både Beatles-originalen och så musikallåtarna. Som en tok. "Heeeeeeeeeeeeeey Juuuuuude, don't make it bad...." Och så "I Want To Hold Your Hand". Den måste också införskaffas såklart.

Se intressen: Film & Musik. Kan man bli mer isolerad i sitt rum?

Pengar, pengar. Bla. Jackan som jag ska ha resten av livet:

Inga kommentarer: