torsdag, december 11, 2008

A hop, skip and a week

Jaha. För ungefär en vecka sedan så fick jag ett mejl. Som ändrade mitt liv till det sjukt mera positiva. Hur gick det till? Jo! Jag ska till Indien! Och även om det inte blir av, även om alltid går åt helvete, så är det nu det händer. Det rör på sig! Det är inte ångest hit och dit i en stökig massa. Nu är det rese-ångest (som t.ex. tänk om vi dör, tänk om väskan försvinner, tänk om vi blir rånade). Och ärligt, så mycket ångest är det inte. Jag är mest pirrig nu. Kan inte dricka kaffe längre, då blir jag riktigt mysko.

Så det som återstår nu, är mest väntan. Väntan på att det ska bli januari och packa väskan och Sthlm och visum och resa. Och det är redan 11 dec. Så, ca 4 veckor kvar.

Men då blir det inge Åre i år, för mig... Men det finns ju alltid nästa år! Ha!



Inga kommentarer: