onsdag, december 31, 2008

Let it shine

Jag har inte riktigt förstått att jag inte kommer vara här efter andra januari. Jag kommer inte komma hem på länge, se folk jag känner på länge. Jag tror liksom inte på att det kommer att hända. Det känns som att det är någon annans liv. Jag kommer att vara tillbaks på måndag och vara arbetslös och olycklig igen. Så känns det. Dags att tagga upp kanske? Klart jag är taggad, när jag väl tänker mig in i situationen, men just nu känns det så fruktansvärt overkligt.

Men jag har börjat fatta, att jag kan göra precis vad jag vill. Bara jag ser med positiva ögon.
Jag har släppt min demon nu också, det känns så fruktansvärt skönt. Mina spöken är borta, jag känner mig så fri och lugn. Så glad. Ingen ilska kvar. Tänk att allt jag behövde var att open and release. Så skönt.

Hörni, gott nytt år! Jag hoppas verkligen att 2009 slår 08 med hästlängder.

Inga kommentarer: