tisdag, april 21, 2009

Tristessens klor

Har verkligen njutit det mesta det går av att vara hemma. Men nu är jag less på att vara arbetslös och bo utanför stan. Vad tog det? En vecka och två dagar. Congratulations and celebrations. Ja! Då är det bara att börja med bakterapin igen! Jag är peppad. Livsgnistan är i alla fall fortfarande på topp, livet är en resa och shanti, shanti. Jag tror jag segar på ett tag till, bara jag kan fylla mina dagar i alla fall.

Idag har jag dragit ut allting ur min garderob och sorterat mig till glädjefyllda stunder medan jag tittade på Vänner-avsnitt och fnissade åt mina och Claras citat. Sedan var jag ambitiös och började titta på Grey's från avsnitt ett! Ja, jag snodde systers box då jag icket införskaffat en egen än. Men det är på G! Ska bara ta mig ut ur Böleskogen in till stan och ett jobb så jag kan slösa pengar på dumma teveserieboxar. Peace!


Inte tristess

Inga kommentarer: