tisdag, september 29, 2009

Okej, Robert.

Sitter nu i Piteå hos min käraste syster och försöker knepa ihop en text till hemtentan. Det går halvers. Visst, jag har börjat, men, skulle gärna vara klar. Istället för att sätta mig med det hela dagen så gick jag ut och gick med Majken, fikade med Lisa och Amanda och köpte två tröjor på VaGina Tricot.

Har haft en väldigt rolig och händelserik helg, tack för den. Hoppas vi kör på i vanlig takt när jag kommer hem sedan. Är nu här på någon sorts rehab för att bli frisk från förkylning, och antagligen från alkoholen! Har blivit mycket av det på sista tiden.
Kan ärligt säga att det är skönt att vara här, trots att det är jävligt kallt. Känns konstigt, men bra.
Nej, nu ska jag försöka läsa lite mer.
När jag kommer hem blir det vegetariskt lasagne och norrländska garnbollar och fingervirkning. Och Mannen under trappan.
Peace!

Inga kommentarer: