fredag, oktober 30, 2009

kärlekste

igår fick jag äntligen min present av robert som han har tjatat om! och ni måste få höra rimmet han skrev i samma veva:
här har du en grej till ditt kök
någonting att bjuda på
ta fram stora koppar, inte små
när jag kommer på besök

HA! gissa vad jag då fick? jopp, jag fick te! och inte vilket te som helst, kärlekste med hjärtan i. så klockrent! robert är allt en bra vän. (var mallig nu då föfan och så får jag läsa din blogg robert!)
hursomhelst, har nu kollat in vad jag har hört ska vara ganska viktiga när man ska bli filmvetare, att se gudfadern och twin peaks. gudfadern var stor, kan jag verkligen erkänna. twin peaks däremot, fan så sjukt i huvudet! bland det bästa jag sett!

jag har införskaffat en av världens bästa böcker också, meningen med livet av bradley trevor greive. en bok som kan göra vemsomhelst glad. lyssna bara på fortsättningen från igår:

"Livet är mycket konstigt, hur man än vänder och vrider på det. Mycket konstigt. Det är till exempel ett obestridligt faktum att vi alla är gjorda av samma ämne som de mest intelligenta, kreativa, fantastiska livsformerna i hela universum. Dessutom så är vi sammansatta av precis samma materia som de högsta bergen på jorden och de starkast lysande stjärnorna i vår galax.
Det här gäller förstås också för potatisar, sniglar och köttfärslimpor - kanske är det därför som det är så mycket här i livet som är svårt att förstå."

dags för mig att komma igång med min hemtentafredag! peace!

Inga kommentarer: