söndag, augusti 15, 2010

frågestund har guld i mun

En låt jag inte tröttnar på? Kent - Kärleken väntar. Jag vet! Sjukt va? Den som är så sönderspelad. När jag åker hem till Pite lyssnar jag alltid på den på kassett i mammas bil och ylar som en ensam varg.

Överskattad artist: Lars Winnerbäck. Asså, NEJ!

Första idol: Orup. Eller Lisa Nilsson kan det ha varit.

Detta land gör den bästa musiken: Sverige!

Vilken konsert skulle jag kunna köa i fem timmar till? Fan vad svårt. Kent är ju alltid givet.

Vilken är årets låt? Oskar Linnros - Genom eld.

Detta öser jag i bilen när jag kör snabbt: Blandband!

Vilken artist skulle jag vilja ha inneboende i mig? Robyn. Ja, jag älskar henne!

En artist jag vill dejta: Oj. Svårt! Skulle vara coolt att dejta typ Enrique Iglesias och se hur smörig den karln är egentligen.

Hur är det med Lady Gaga, är hon bra egentligen? Nä.

Hur ofta går jag på konsert? Några gånger om året.

Artist jag vill läsa tankarna på? Oväntat: Lady Gaga! Fatta vad man skulle kunna hitta i hennes skalle. Eller inte hitta.

Inga kommentarer: