onsdag, juli 06, 2011

33

har bakat bröd idag, fick ett av svärd som innehöll mannagryn. faktiskt ett fint recept! fick ihop en jävla massa bullar. kan mata alla i huset i flera dagar. eller, det kanske var att ta i. en toarulle lever ungefär en timme i detta hus. har även sett bröderna lejonhjärta idag, vi försöker avverka en hel serie. det är en tjej på förste reis som har alla astrid lindgrens. tidigare i veckan såg vi rasmus på luffen. och så går livet här på ön.

imorgon är jag ledig. då ska jag
  • köpa hörlurar
  • köpa hörselkåpor
  • sola (beror ju helt på vädret då)
  • sno grey's av madde
  • ha en liten kasta-macka-session
med reservation för ändringar.

btw, för alla er som undrade så slutar jag jobba söndagen den 7e augusti.

3 kommentarer:

Charles sa...

Vill ha bilder på brännan! Känns som att jag är långt före.

Peanut sa...

har ingen kvar! här är det bara mulet och regn aaaaaaall the time. får fuska med solarium om jag ska kunna keepa up. och NÄR hinner du sola, jobbarn?!

Charles sa...

Inlines i bar överkropp är en perfekt ursäkt för att spänna sig och få färg!