onsdag, november 05, 2008

Utmaning

Regler:

* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Okej, here it goes, Maria, du som har utmanat mig:

1. Jag är beroende av nässpray, det fungerar inte heller med vanlig nässpray, jag måste spraya med menthol. Jag antar att jag kommer spraya bort hela näsan en vacker dag.

2. Ett annat beroende jag har är teveserier. Det är lättare att säga vilka jag inte följer, än de jag följer.

3. I mitt pass står det att min födelseort är Arvidsjaur. Det är sant, och jag är stolt! Jag gillar Arvidsjaur. Det är fint!

4. Jag pratar med mig själv ibland. Men bara på engelska.

5. Jag är pysselgalen. Inte klippa och klistra (vilket ju också är roligt), mera, plocka och städa och hålla ordning. Men jag är ändå fruktansvärt sämst på att ta tag i saker, och vara i tid. Fattar inte att det kan vara så skilt.

6. Jag tål inte ljudet som frysen gör, gnisslet. Aaaah, det gör ont i mina öron, det gör ont överallt av det ljudet!

7. Jag tycker om katastrofer. Alltså, jag tycker inte om att de händer, eller att folk dör eller sådant, men jag tycker om att läsa om dem, se på teve om dem, lyssna på radio om dem. Det kan vara allt från mord till naturkatastrofer. Sjukt va? Jag tycker inte ens om nyheterna.

Så! Då var det gjort.
Då utmanar jag; Amanda, Robin, Kickan, Jocke, Elin, Tedee & Helena. Haha, go crazy!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jaså, utmanad säger du.. intressant. Dock var det inte färför ja hör av mig. Utan fråga dig om du har lust till en till åre tripp? fredagen den 14

remcee sa...

Jag orkar inte, förlåt att jag är världens tråkigaste, förlåt.