söndag, november 16, 2008

Världens härligaste män

Har ni sett Medium som går på fyran, torsdagar kl 21? Allison är ett medium och drömmer om mord och annat läskigt, och har en wunderbar man och 3 skitsöta ungar. Det jag ville säga var att mannen hennes, Joe, han är så sjukt underbar. Som en mjukisbjörn som man vill krama. Han är så rolig och de har ett sådant underbart giftas-förhållande. Som bara finns på teve, verkar det som. Om jag fick bestämma mitt nästa förhållande, och det jag skulle ha hela livet, titta bara på Medium, så fattar ni vilket jag skulle vilja ha.

En annan sexig mo-fu är ju Tingsek. Och det gör ju inte direkt ont i öronen heller då han sjunger som en gud.
Ja, och så Denny i Grey's Anatomy. Han som är med i Supernatural som killarnas papa. Han som är med i P.s, I love you och ligger med hon tjejen så att hon får tillbaks livsgnistan. Ja, en sån man skulle jag inte säga nej till, fast å andra sidan är jag väl 30 år för ung för den hetingen.

Hm, vem mer kan man räkna som härligaste männen i världen... (förutom de som jag umgås med då, man ska ju smöra lite för dem också, när man ändå är igång.)
Ja, Kevin som är med i Idol. Förlåt, men han är så fruktansvärt positiv till allt! "En gooorka! Jaaa, så glaat jag er!" Och så ler han så man flickfnissar som en tönt som inte tycker om skrikiga idolflickor.
En udda kille (kille och kille, han är ju numera kring 40 bast han med) som jag tycker är för härlig är ju Karl-Einar Häckner. "Men det är inte målen som räknaaas, det är att DELTAGA!" Åh, när vi såg hans show så satt jag och garvade som aldrig förr. Och undrade om han skulle kunna ta med mig till Berlin också. Pust.
Nej, nu ska jag ge mig.

Inga kommentarer: