måndag, januari 31, 2011

det är måndag igen, det brukar bli så efter söndag

dagen började med att jag försov mig. det var ju dumt, eftersom jag faktiskt hade något att stiga upp till idag. jag som hade läst hela helgen för att förbereda mig inför dracula-diskussionen! och så försover jag mig! så dumt. men jag ger mig själv lite cred för att jag ändå drog mig iväg till skolan för att faktiskt vara med två tredjedelar av föreläsningen. jo, och det snöade i göteborg idag, det gillas!

fick idag den goda nyheten av försäkringskassan att jag har fått rätt utbetalt bostadsbidrag för förra året, och att jag inte blir återbetalningsskyldig. känns gött att något som kommer innanför denna dörr icket är räkningar! intresseklubben sprängs väl av överbelastning kan tänkas!

idag kan jag tipsa er om att 'dom kallar oss artister' börjar om ikväll på ettan, halv nio. så om ni, som jag, älskar public service, bänka er. det här vart väl ett jävla 'idag har jag...'-inlägg, men vafan.
jo, och vi har städat läggan idag också! känns bra. fan, det här kanske blir en bra vecka! ska ba ta tag i springandet också.


(den där nina hemmingsson är ju så klockren.)

1 kommentar:

Sofie sa...

jag ÄLSKAR nina hemmningsson!