onsdag, januari 26, 2011

en turtisdag - litegrann

nej, som tomas andersson wij säger; det går inge bra nu. jag har en bugg med csn och jag gillar inte tanken på pengar alls. pengar är bara ett nödvändigt ont, men ändå styr det så mycket. jag önskar mig inte ett liv fyllt av pengar. så det så.
mina planer är som vanligt ett endaste virrvarr, jag som trodde att jag hade allting figured out så att säga. det hade jag inte.

och så mitt i allt det där som jag oroar mig för, så hittar jag homeros odyssén som jag ska läsa till på torsdag, på biblan. fatta! jag hittade kurslitteratur att låna hem! sån tur har man aldrig. sedan när jag kom ned till korsvägen stod femman klar för att avgå, och jag tänkte i mitt inte så stilla sinne: 'faaaaaaaaan!'. men så plötsligt kruppar en av dörrarna och vagnen blir stående, säkert lika förvånad som jag. så jag springer in och sätter mig ned. på toppen av allt detta så har jag fixat robyn till mp3n.

alla som känner mig lite närmre vet att jag hatar powernaps. men likförbannat låg jag i min säng i godan ro för att läsa lite 'muntlig och skriftlig kultur' när jag helt plötsligt verkligen inte kan hålla ögonen öppna. det här är fan psykiskt; när jag ska gå och lägga mig för kvällen kan det ta en evighet innan jag somnar. när jag absolut inte ska somna har jag all ro i världen i kroppen och bara slocknar.
det kommer i alla fall bli en bra helg, med huset fullt.

Inga kommentarer: