lördag, september 03, 2011

16 - Bloggfavoriter

Som ni vet, så samlar jag på bloggar. Jag har så många favoriter att jag inte vet vilka jag ska ta upp. Men jag kan ge lite tips, utan inbördes ordning såklart!

Onekligen
om barn och författarskap och allt möjligt sköj.



hej. -
en blogg av min kompis jens som har begett sig ut på studier på annan ort. i ett helt annat land.
jag vet ingen som är så bra på att berätta, eller vara med om, sjuka saker. ska bli jävligt spännande att se hur det går för karln.



anydaynow
anonym svenska som bloggar om livet och jobbet i australien och distansförhållandet till sin pojkvän.


knivlisa
ordvitsarnas drottning och citerar gärna sin pojkväns "sömnprat".



Fredrik Backman
finns inget att säga. den här ska alla läsa. backman är som någon sorts gud.



Elsa Billgren
jag tittar mest på bilderna, och förundras över hur någons liv kan verka så glamouröst när man bor i sverige. det här är en fin blogg!



utöver de här så kan ni ju kolla in min lista till höger. iofs så har jag väl som sammanfattat den med.

(läs fler ur 30-dagarslistan)

Inga kommentarer: