söndag, september 11, 2011

det är söndag. igen. känns som ett vanligt förekommande fenomen. söndagsångest, den där ångesten man känner inför kommande arbets/studeringsveckan. det är dock något jag inte riktigt har fått känna på, med mina lyxiga jobb- och skoltider på senaste åren.
därför lyxar jag till det med söndagsångest för andra saker. typ tentan om 10 dagar. typ att jag - trots min sjukt braiga egenskap där jag hör av mig och hälsar på folk - lyckas tappa folk på vägen. det sitter jag här nu och har ångest för, då jag egentligen borde plugga.

"det kommer och går folk ur ens liv, en del viktiga, en del mindre viktiga", sa en av dem. det kommer jag aldrig glömma.
men innan jag deppar ihop helt så slår jag på det här:



 

1 kommentar:

Anja sa...

Hello! Men oj! det hade ju varit gode så himla jättecoolt! Och ångestframkallande, haha. Jag har kollat på deras sida lite. Tyckte att det var ganska krasst med info. Men jag ska maila dem! Tack för tipset ju! Hoppas allt är grymt i Ume!