måndag, juni 23, 2008

En i Vänner

Jag är med i Vänner-serien. Jag har absolut inget liv. Jag är en i Vänner-livet. Jag hänger på Central Perk med Joey, Chandler, Phoebe, Rachel, Ross och Monica. Jag är med överallt!
Fras jag använder ofta; Bara ett till!
Kanske man skulle ta och skaffa sig lite hobbys förutom pyssla och sånt. Det slår sällan Vänner-boxen... Kanske man skulle sälja den för att få tillbaks lite cash? Äh, som att det ens är ett seriöst förslag.
Förutom det, har jag idag varit och besiktat bilen, sen hängt med mamma (hon är inte med i Vänner-livet), bokat om mitt viktiga "möte" på banken, klippt mig lite (eller, mamma gjorde såklart), solade lite på balkongen i ungefär en halvtimme sen blev jag less och gav upp, diskade och sen så gav jag upp för DVD-dosan och såg femtiotusen avsnitt, återigen.

Inga kommentarer: