onsdag, juni 11, 2008

Felaktig bild av Sverige

Jag tycker självklart, som alla andra, att det var skoj att Sverige kunde skärpa sig så pass att göra två mål. Men ärligt, är det inte lite farligt att säga att vi förtjänade det? Sure, vi förtjänade vinsten, de gjorde noll mål. Men jag kan bli lite tvär också. Det var en skittråkig match. Jag satt och kollade på resor på nätet istället för att hänga med. När Soffe skrek "åååååå" så tittade jag upp. Och jag såg repriserna på målen. Men nae, det var inte en intressant match. Om vi kan, så ska vi väl lotta söjn hela tiden då. Glida in på en räkmacka och tacka gudarna för Zlatan Ibrahimovic. Vi tror alltid att vi är så jävla bra. Min tippning har gått åt h-vete också...

Ikväll blir det halvfabrikat-pizza eftersom jag egentligen inte är hungrig och har varit taggad på den här pizzan sen jag köpte den. För ovanlighetens skull har vi lagat mat länge. Inte varit så lata som vi lyckats bli. Man tror alltid att när man flyttar hemifrån ska man käka det man tycker är gott. För man får ju bestämma själv! Man käkar det man ids laga. Om man ens ids. Gröt är en bra middag. Med en korvmacka. Tar 5 min, PING!

Mitt knä är fortfarande inte så bra som jag vill att det ska vara. Men vi får väl se imorgon, när vi tar oss an ISK som lär toppa laget med div1-spelare. Som det ska vara i ISK-världen! Yey. Hey!

Inga kommentarer: