måndag, juni 09, 2008

Jag tror på bakterapi

Fortfarande är det verkligen inte en rolig början på sommaren.
Jag vet att jag inte bloggar, men nu ska jag fan börja här. Om någon intresserar sig. Jag tror ändå att det kommer barka.
Att se fram emot: Åh, jag vet inte! Baka!
Jag ska göra en massa småkakor, godis, och hastbullar. Punkt slut. Jag har ju tillochmed köpt ekologisk honung. Jag har en massa ekologiska varor hemma. Typ, rågsikt. Vetefan vad man ska baka med det. Bröd?
Dagen bestod av alldeles för sen uppstigning (som vanligt), mejlade Sue, städade som en galning i köket, betalade inte min räkning, var till stan med Soffe, köpte en vettig bok och köpte inte en klänning, vilket var vettigt. Sedan handlade vi lite food, för som sagt så har jag levt på jävlat åssit. Kanske snart man skulle fixa sig ett ordförråd...

EM-tipparen nr 1 det är jag. Jag tippade 1-0 första matchen (men jag minns inte vem som spelade!), sedan rätt tredje matchen, och 2-0 till tyskarna. Känns som en bra start. Tyvärr svek Frankrike mig idag. De skulle ju vinna med 2-0! Inte visste jag att Rumänien kunde fotboll.
Jag var med i tidningen idag, haha! Checka in snyggaste brudarna: http://www.pitea-tidningen.se/sport/artikel.aspx?ArticleId=3786480.
Hursomhelst, ha en trevlig kväll. Snart häng med Lisa och kanske en liten Aussiegirl Gabri.

Inga kommentarer: