tisdag, juni 10, 2008

Total EM-feber

Tyvärr så går det fortsatt dåligt för min EM-tippning... Ligger nu på 15:e plats, och efter ikväll lär det väl se ännu värre ut! Suck. Spanien kunde väl hålla inne med sista målet. 2-0 räckte så väl! Jaja, taggning inför Sverigematchen pågår nu, trots att jag vet att man alltid hopas för mycket. Sverige tror att de är bättre än de är, och jag hoppas att jag får äte upp de orden till kvällsfikat!

Det ringde en tjej till mig idag från Sparbanken och jag trodde att jag skulle få veta något hemskt. Men hon ville att jag skulle komma på ekonomisk nånting, där man får veta en massa om sparande och pension och sånt. Och normalt säger man väl nej direkt. Men hon lär så söt att jag kunde inte säga nej. Hon lät som en liten unge! Smart drag av banken att ha henne som utringare. Så nu ska jag på ekonomisk rådgivning eller vad det nu var. Ha!

Jag fyndade idag! En klänning för 59 kr, och gula korta stövlar (tretorn) för 79kr! Kan man fynda bättre i min situation? Neeeej. Great!


Såhär såg det ut när det begav sig, för två år sedan! Fyfan vad jag var bra!

Inga kommentarer: