måndag, oktober 20, 2008

Man must dance

Sjuk, yet again. Jag funderar på vad det är som gör att jag blir sjuk så ofta, eller får träningsverk efter varenda träningspass trots att jag tycker att jag är ändå hyffsat tränad. Är jag en vekling?
Är jag så mottaglig? Pust och suck.

Laddade hem Sex and the city-filmen igår, och satt idag och grinade som en liten flicka framför teven. Den är så sjukt bra! Den kommer på dvd på onsdag, och jag kommer garanterat se den vareviga dag efter det. Ha!

Det här med 2009 börjar skita sig nu märker jag. Jag hade en hyffsad plan, och nu verkar den så långt bort att jag bara ser den suddigt. Jag kommer knappt ihåg vad det var jag hade bestämt mig för. Eller så börjar jag tveka, och Pite verkar mer och mer attraktivt. Attraktivt? Sa jag det? Jag menar, tryggt. Trygga gamla Piteå, som aldrig ändras eller gör utsvängningar. Jag börjar tro att jag passar in här bättre än jag tror. Vilket jag inte vill. Men ärligt, hur ska jag kunna göra något av mina planer? "Gör bara, fundera inte, det där är sådant som sätter hinder, hinder som inte finns." De finns, alright. Jag önskar att jag var mer självständig.
BLI DET DÅ! Schluuut å gnäll.

Inga kommentarer: