fredag, augusti 07, 2009

I'm Not Done

Såhär ser det ut (och ja, jag gillar punktformer, det är uppstyrt):
  • Har idag träffat Elin som spontanåkt till Skeå, känns bra.
  • Ikväll blir det förhoppningsvis filthäng någerst i solen.
  • Jobbar 14-23 imorgon, känns pain utav helvetiska mesures, men what to do?
  • Jobbar söndag 10.30-20. Har sedan hela kvällen på mig att såsa, göra mat, göra inget alls överhuvudtaget. Känns bra.
  • Sedan goa vänner, är jag ledig i tre hela dagar. Och vad som än händer ska jag hålla hårt som fan i de dagarna. Och jag ska ha bra väder, bra sinnesstämning och jag ska hitta mig boende för sedan,
  • jobbar jag bara 4 dagar till, och avslutar den 16e augusti min karriär som schtekare på Frasses i Piteå för denna gång.
  • Veckan efter det blir det uppladdning för flytt till Växjö. Och jag ber till Morgan Freeman att jag ska ha hittat boende by then, att jag har packat och är klar.

Den bjuder vi på, för vi ska it ses på typ tusen år

Inga kommentarer: