onsdag, augusti 26, 2009

Nobody Knows Me At All

Introduktionsdag med min "klass" idag, fastän vi har typ sex inriktningar. Och på tisdag börjar skolan på riktigt med Filmvetenskap i 3 terminer. Tre terminer! Hyffsat mycket film det blir. Nollningen börjar imorgon, det hoppas jag blir roligt. Lite nervöst, man vet ju aldrig vad man utsätts för. Här utanför min lägenhet är det nollning på hög nivå, de har fest i cykelskjulet med trubadur. Cred för det!

Känner mig redan hemma efter bara tre dagar. På tisdag kommer preliminärt min bäddsoffa, hylla och mitt matbord. Så kan man börja bo på riktigt. Sen ska jag bara försöka cykla hem två stolar i alla fall. Slipper jag sitta på köksbänken och käka frukost! Men luftmadrassen klagar jag inte alls över, jag lever ju i den.

Nu ska jag bara ta mig igenom nollningen, känna på första veckan i riktiga skolan och försöka få till det här i lägenheten. Hoppas verkligen att det här ska gå bra! Jag är så sjukt pepp!

Inga kommentarer: