onsdag, april 27, 2011

1 - jeg

eftersom jag gissar att min lilla, lilla läsarskala redan vet vem jag är och var jag kommer ifrån och min livshistoria och så vidare, så kör vi inget sånt där jävla 'jag heter alexandra och jag föddes i...'.
nä.

jag är en helt normal pitebo som bor i götet och göttar mig med att se så mycket serier jag kan och åka så mycket tåg som möjligt. enligt jl åker jag mest tåg i världen, men det kan just nu också bero på att det är 80 mil till hajn cykelbyxan svärd som gillas skarpt.
läser litteraturvetenskap och har hemtenta för tillfället. (det är svårt att börja.)
jag gillar inte frysljud, kassler eller hajpade saker. jag har därmed inte sett jägarna, avatar eller entourage.

jag är lite av en cyniker. mitt hjärta dunkar för indien och dit planerar jag att åka en massa gånger till innan jag trillar av pinn. jag har även en förkärlek till mössor och gummistövlar.
jag gillar att flänga omkring i världen. jag bakar när jag är på dåligt humör eller är stressad. bästa måltiden är frukosten. jag är en fruktansvärd kvällsmänniska och tidsoptimist.

aktuellt just nu är väl att jag ska återigen packa mig iväg från ännu en lägenhet, sommarjobba i norge för andra säsongen och sedan flytta till umeå.

(läs fler ur 30-dagarslistan)

Inga kommentarer: