lördag, november 05, 2011

pepp!

jaha, då har man börjat försöka doppa tårna i det där havet som kallas iksu. jag har börjat starkt med 4-dagars blandad skit! lite yoga, lite cykel, lite bodybalance lite pilates. är så jävla peppad inför nästa vecka som jag tänkte skulle innehålla typ afro! hörde någon mig säga att jag aldrig skulle träna på iksu? för det hörde jag med.

tänkte i alla fall hålla en träningsdagbok här på bloggen, typ vikt och mått på mina muskler osv, ni vet! oh så ta ett foto varje dag så man ser någon skillnad. också vad jag tränar och hur ofta och

SKÄMTA BARA!
hahahahahahahahaha. 


(inte om det med iksu, jag har faktiskt börjat träna där, det är dagens sanning.)



ps. här kanske det passar att göra reklam för 4-klövern? de gör folk glada, de peppar, de tipsar, de gör sin grej, de gör folk irriterade! jag hyllar! jag älskar när folk blir irriterade av bloggar. speciellt när det är typ som att se på tv. gillar du det inte; byt kanal. för i helvete.

Inga kommentarer: