måndag, september 27, 2010

favorit i repris

jag har nu bokat min resa till indien. jag är tyvärr en av de få som är glada att jag ska åka. jag tycker att jag oftast är ett bra stöd, jag hejar alltid på och säger peppande ord.
och jag är fan stolt över att jag tog ett beslut. jag hade lika gärna kunnat vela hela jävla hösten. men nu gör jag inte det, jag gör det bästa av situationen. så den tioende november kommer jag att åka till mumbai och möta min sötvän sofia där, och sedan kommer jag att njuta av varenda dag fram till den 21a december, då jag kommer att flyga hem för att fira jul med min familj.
så då vet ni!
frågor på det?


2 kommentarer:

räven sa...

woho! fan vad bra. man ska göra det man vill. annars blir man ledsen. ju.

räven sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.