tisdag, september 14, 2010

personligen blir jag soffliggare

val och val och val. att rösta. gillar inte det där med att välja.
ska bli så jävla skönt att slippa alla valskyltar och valstugor. slippa se rött eller blått. jag har egna jävla val att tänka på. tusen miljoner saker som susar runt i skallen som ska väljas, väljas bort. och som oftast när det gäller mig så blir det pannkaka och jag hamnar liksom utan ändå. no pony for you. helt otroligt att jag lyckades rösta på något överhuvudtaget, för när det gäller mina egna så blir det blankt. om ens det. jag stoppar huvudet i sanden. för feg är jag fan.

2 kommentarer:

Holle sa...

Fyskäms. Det går alltid att rösta för att slippa annat. Som Sverige Demokraterna, genmanipulerat käk och Maud Olofsson.

alexandra lundgren sa...

jag tror du missförstod, jag HAR verkligen röstat i valet idag.