fredag, september 03, 2010

i brist på annat

10 FAVORITER
Färg: Grönt. Det är nog SSK-hjärtat som klappar.
Mat: Chili con carne!
Band: Just nu är det jävligt mycket Mumford. Men alla vet ju att jag har på mig "I Love Kent"-tröjan under alla mina kläder.
Film: The Fall är den vackraste filmen någonsin, men Kill Bill var min först!
Bok: Tillsammans är man mindre ensam av Anna Gavalda är så fin.
Sport: Fotboll, inte ett uns till tvekan.
Årstid: Vinter. (Men då ska det fan vara riktig pitevinter med snö och minusgrader!)
Veckodag: Onsdag.
Glassmak: Melon.
Tid på dygnet: Kvällen.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Köttig i huvudet, vaknade nyss.
Smak: Som när man nyss vaknat.
Kläder: En tröja där det står "Svensbyn", och min gamla tränare dödar mig om han får veta att jag har den!
Bakgrund: Christoffers musik, tror att det just nu är José Gonzalez.
Nagellack: Utnött genomskinligt.
Tid: 11.44.
Omgivning: Mitt finfina, nystädade rum.
Irritationsobjekt: Nästäppa. Har slutat med sprayen igen...

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Jag skulle säga ja, han skulle säga nej. För han är ursinnig på mig.
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Jå.
Varit med på tv: Aldrig tror jag!
Kysst någon du inte känner: Ett antal gånger, ja.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Lisa, Elin, mamma.
Du tycker om: Då får det blir kändisar; Carolina Gynning, Robyn och Morgan Freeman (den karln är gud.)
Du inte gillar: Filip Hammar, Fredrik Wikingsson och Conan O'Brien. Inte roliga för fem öre.

2 VAL
Kaffe eller te: Te.
Vår eller höst: Vår.

1 ÖNSKAN
Att sommaren helt plötsligt ska börja om och jag ska inte jobba, bara ha semester och festivala!

(och allt detta snodde jag av en av mina favoritbloggar: http://onekligen.blogspot.com/)

Inga kommentarer: