tisdag, januari 31, 2012

the skin of my yellow country teeth

hälsar på min syster i göteborg. är glad för att jag inte bor här, är glad att bo i umeå. då blir det mycket lättare att älska gamla goa götet! har ätit favvibagels, bästa sushin in town och faktiskt varit på hagabadet för lite spinning. lätt mycket mysigare än iksu, men mäter sig inte riktigt med passen och instruktörerna. vad jag har sett!

oslotrippen också mycket trevlig. god mat, fint sällskap och fick nollställa min norgelängtan för en stund. trots rått väder och dyraste staden i världen älskar jag oslo så mycket.
ska försöka trycka in lite filmvisningar nu i mitt sjukt pressade schema i veckan.

är less på internet, mitt missbruk av sociala medier och bloggen. försöker trappa ner, försöker komma in i andra tankebanor. blir mer och mer sugen på att stänga av facebookkontot och bara vara här och nära min sjuka förkärlek till twitter. ack, så medieberoende jag är.

läser också bra kurslitteratur! och det var den updaten. försöker fixa utseendet på bloggen också. får se om det lyckas snart!
hoppas ni har en fin vecka, det har jag! och imorgon kommer grodmamman in till storstan!

Inga kommentarer: