torsdag, mars 01, 2012

den verkliga längtan skala 3:1

Funderar på det här med sociala medier, bygga sitt eget varumärke. Ni vet, sånt som jag pluggar i skolan. Jag är ganska less. Jag är mest av allt less på facebook, på tiden man lägger ned på skiten. Jag är inte less på bloggen dock, jag har för nära relation till den. Men bloggen är liksom ingen fotoblogg, modeblogg, mammablogg. Det är bara en blogg, vilken som helst. Eller ingen. Jag behöver en paus från mig själv. Konstigt.

Den här veckan är verkligen inte bra. Jag är så omotiverad och obrydd. Jag är opepp. Jag vill vara pepp! Men inget hjälper liksom. Nä. Jag är inte lycklig jämt. Men skam den som ger sig! Och nu ska jag börja rota runt i utseendet på bloggen igen. Och jag hör er fortfarande smygfisa här i kulisserna, jag vet att folk är här och glor. Men seså! Hör av er då! Vem är det som läser min blogg från Ryssland? Vem!?

1 kommentar:

Anja sa...

Hallå! Jag har också konstiga läsare från ryssland. It is pretty weird!