söndag, maj 13, 2012

min humor

Det finns saker jag inte tycker är roliga. Människor jag verkligen ogillar och inte fattar varför de är kända, serier jag inte förstår varför folk skrattar åt osv (exempelvis förnedrings-tv, Filip och Fredrik och Scrubs). Men så är det ju alltid, smaken är som baken. Tänkte i alla fall försöka ge er lite av min humor!
Här kommer ett klipp som innehåller tre av sakerna jag absolut skrattar åt. Bloopers, britter och specifikt Black Books. Älskar brittiska komedier och serier, de gör humor liksom lite bättre än alla andra känns det som.



Men! Jag gillar ju också våra egna svenska klassiker, såsom Nilecity, Sally och Filippa Bark. Och såklart på podradio göttar jag mig i p3's Tankesmedjan med genier som Nanna Johansson och Simon Svensson. Då vet ni!



Inga kommentarer: