fredag, maj 25, 2012

Om du möter varg!

Jämtland har bjudit på en riktigt fin sommarvecka såhär i slutet av maj. Känns skönt! Dock regn idag, men jag är inte ledsen för det, jag har packat ihop de flesta av mina saker till inpackning i bilen. Kanske i god tid för att vara mig? Anledningen är faktiskt Addes psykel som ska packas in, och den vågar jag fan inte röra. Skönt också att bara kunna dra iväg på fredag när jag är klar! Shit, det kommer bli så skönt att återse läggan och Ume och Pite. Andas lite havsfriskluft. Har någon ångest också för mitt skolarbete som ligger dammigt på en hylla någonstans långt bak i huvudet. Praktikrapporten känns som en jobbig uppförsbacke som jag inte alls vill sätta mig med, men absolut måste. Om inte annat för att sluta bita ihop tänderna så mycket i sömnen, inte ok att ha träningsvärk i käkarna och ont i tinningarna. Bettskena nästa? Buhu.

Idag är en grå dag, men ändock FREDAG som förtjänar lite Detektivbyrån. 

Inga kommentarer: