tisdag, mars 23, 2010

uti vår hage där växa blåbär, kom hjärtans fröjd

det har hänt så mycket roligt på sista tiden, jag känner att jag inte vill berätta för då kommer jag att jinxa det. men nu är det en stor orkan som liksom sveper här omkring och jag dras med, för nu är saker på gång, det kan jag tala om. (men jag lovar att om det håller i sig så ska jag berätta detaljerat.)

har idag återigen planerat vår dokumentär, och sedan lagat potatis- och purjolökssoppa (med linser). nu återstår det att springa runt trummen i regn och blåst eftersom jag måste verkligen somna tidigt ikväll. sedan försöka ta tag i en jävla massa läsning, och förberedelser.

kom på att jag ska på klädswap på torsdag och ska sortera ut en massa kläder som jag ska byta in då. så jag hamnade på h&m:s hemsida och låtsades att jag hade pengar att köpa kläder för, och det blev inte så farligt ändå. 1300:-, så man kanske ska unna sig själv när csn äntligen kommer.

puh, denna vecka kommer vara intensiv och fruktansvärt rolig tror jag (hoppas jag), och nästa vecka käraste vänner, åker jag till pite! så om ni inte är elin och lisa får ni faktiskt hålla er på hemmaplan (ja, fast ni borde också hålla er på hemmaplan).

Inga kommentarer: