måndag, mars 01, 2010

vals för satan (din vän pessimisten)

okej just nu har jag verkligen snöat in på döden och så. känner mig lite morbid och behöver använda ordet makaber i en mening, men jag vet inte riktigt hur jag ska använda det (fastän vi kollade upp vad fasiken det betydde en gång för alla). fick höra att det finns en kvinna som har tillåtit att man satt upp en kamera i hennes kista för att liksom bevaka förruttnelsen, och den ska finnas på internet genom webcam. jag har dock bara hittat en enda sida, och de flesta säger att den är fejk, och jag vågar inte riktigt klicka på länken. skulle jag klara av synen? jag har ingen aning hur lång tid det har gått eller om hon är ruttnig än. jag sparar det nog, om jag ska se en död människa ruttna ska det fan vara ickefejk.
fortsätter också läsa min bok hanteringen av de odöda av john ajvide lindqvist. fruktansvärt bra bok.

fick även post idag! två paket! det känns alltid lika roligt, fastän det är jag själv som beställt det och jag vet vad det är. det ena var stieg larssons män som hatar kvinnor och jag tycker att det är en bra bok. när jag läste den kunde jag inte sluta. och vad fan än hypen kring stieg larsson-filmerna/böckerna har varit/är så gillar jag boken! vi ska jämföra boken och filmen till kursen, så nu måste jag tyvärr se filmen.

fan vad jag har babblat på. hursomhelst, det andra var en smooth segment ring och en låsringstång från barbarella. jag har inte kunnat få varken ihop eller isär mina ringar sedan jag töjde till 2.0 och jag har varit ilsken nanting, men nu! nu jävlar, efter en massa pillande och ilskautbrott så fick jag ihop den! ball closure är hopplös, jag vetefan hur jag skulle kunna få ihop den. det får bli nästa gång.
eh, nog med blaj nu.

Inga kommentarer: