onsdag, mars 24, 2010

zZzzzzZZzZzZZzz....

ååååh, jag är verkligen ingen morgonmänniska. steg upp jävlat 06:00 och nu är jag så trött att jag inte kan hålla ögonen öppna! somnade när jag pluggade, och somnade när jag försökte se ett avsnitt vänner. tur att jag har kvar soppa från igår så att jag slipper laga mat, hade jag aldrig orkat. nu hoppas jag bara på att jag inte ska bli pigg vid tio och vara vaken till typ två. åh, det skulle vara ett straff! jag hatar verkligen powernaps, man blir så köttig i huvudet.

hade en bra dag idag, framtills ungefär lunch då allting verkade börja gå snett. tur att jag var hemma då jag började ha halkiga händer och ett klantarsle. sedan blev jag på dåligt humör och gav upp alla planer på att planera. jag hoppas på att vakna utvilad imorgon, och ha en jävligt bra dag.

imorgon blir man äntligen willys- och icabenägen igen, och jag har ändå en låda med soppa kvar! ibland är man fan bra på att leva på det man har.

Inga kommentarer: