tisdag, april 17, 2012

plötsligt händer det!

Det är söndag, man har hatat gitarrdouches som skrålar in i nätterna så man slår på Kings of Leon på det högsta man kan klockan nio, och så hoppas man att man håller alla lördagens fyllskallar vakna en sådan okristlig söndagsmorgon.
Men plötsligt är han ju hemma! Han, men åh, ni vet! Svärdan, jätteskäggig pga inga attiraljer på fjälle' och jättelurvig i håret pga att jag inte klippt honom på så länge. Inget av det tar vi tag i. Vi åker och sätter oss i brassestolar och njuter av helgen som precis börjat på en söndag. Jag sover som en stock och om han snarkar så sover jag vidare av ren och skär lycka. Åh så fånigt tänker ni, och jag säger skit på er. Två dagar går fort och plötsligt har han åkt igen.

Men se! Det är ba 5 dagar tills vi ses igen, och på fredag kommer två pers (vi försöker ännu få med den tredje) och ska dela plats i lill-läggan på Södra Grön. Jiho! Vi ska fika och gå på loppis och ha så mysigt. Så då beställer jag sol.



Inga kommentarer: