söndag, november 15, 2009

ANNA TERNHEIM

var igår och tittade på världens bästa anna ternheim på teatern i växjö. teatern i växjö är väldigt liten, och väldigt mysig. och jag trodde jag skulle gråta flera gånger, för a.t är så förbaskat duktig. jag trodde att my heart still beats for you, shoreline och china girl var höjdpunkterna, tills hon ställer sig längst fram på scenen, och sjunger let it rain, acapella.
jag njöt, kan jag bara säga.

nu är det sjukt lite tid kvar tills man ska hem till pitetrakten igen, och jag längtar faktiskt litegrann. efter att sitta på krokodil och snacka skit, och snön och att åka nedför valls på madrass som galningar mitt i natten. jag saknar vintern så mycket att jag har utvecklat ett litet motto: "jag tänker inte stiga upp om det inte snöar". jag stiger inte upp.

1 kommentar:

amanda lundgren sa...

Jag som utvecklat det motsatta. Dvs "Jag stiger inte upp OM det snöar"..