måndag, november 09, 2009

beast

jag vet inte egentligen vad jag ska blogga om längre.
idag har jag vaknat alldeles för sent igen, sedan gick jag till robert där jag och kalle lagade en - i mitt tycke - fantastisk fetaostpaj. ja, robert hjälpte ju till med att bara vara robert.
sedan gick vi hem till mig, och tittade på, av någon befängd anledning, vem kan slå filip och fredrik. väntade på christoffer som kom och färgade mitt hår. blev hyffsat nöjd, lite väl brunt dock. skulle ha varit mer rött. efter det så tog vi oss an the eternal sunshine of the spotless mind. nu sitter jag och facebookar och kollar på biljetter till anna ternheim och kent. ska bli fantastiskt.

hade en jättetrevlig, om ändock stökig helg. speciellt fredagen var cepe-utflippad, och jag hade roligt, roligt, roligt!

Inga kommentarer: