söndag, november 22, 2009

växjö again

var tvungen att dra hem tidigare till växjö, vilket ju sög en del då jag hade folk kvar att träffa och att hänga mer med soffe och daniel. faaaan.
men jag fick istället en helskönt kväll på stallarna med bl.a. linnea (som jag saknat!) där jag träffade han som är med i morgonpasset i p3 (fick erbjudande om sex (dock inte helt seriöst) och blev bjuden på cider) som följdes av cepecyklande, försök att klättra i träd, skrika ut ilskan på storvägen (där det kom bilar, ja) och köpa chips på statoil och sedan skicka fylle-sms som man kanske ångrar imorgon men definitivt tycker är en bra idé ikväll. vilket ledde till folkölsjakt och sedan äntligen bränna nudlar och se amelie från montmartre. bara för att man kan!

och nu är jag på samma ställe som för fyra dagar sedan. min dator, min säng och pushing daisies. dock känns det som att det växt mer skinn på min näsa. på fyra dagar? eller så är det bara för att vinet talar igenom mig nu.

lingonbröd imorron!


ååååååh, lee pace, bor du i mitt kylskåp med paj?

Inga kommentarer: