tisdag, november 17, 2009

Stenbrott

Låt mig gå i bitar, jag har gjort något så dåligt igen
Låt mig ha ont, låt mig skrika färdigt, tills bröstkorgen blir tom
Låt mig spricka sönder, det har jag verkligen förtjänat
Hallå, hallå, låt mig vara dum, det blir din tur om en liten stund
Jag är, är jag? Jag är inte gjord av sten
Vad är farväl, vad är inte gjort av sten?
Jag ska fatta mig kort, jag ångrar allt, jag ångrar allting ont
Jag har skrikit färdigt och bröstkorgen är tom
Såg du jag sprack sönder, kan du få mina armar på plats
Hallå, Hallå, har du blivit stum? Var jag verkligen så dum?
Jag är, är jag? Jag är inte gjord av sten
Vad är farväl, vad är inte gjort av sten?

P.S. Jag har gått tillbaks i tiden och nöter nu sönder Kents första skiva. Och just nu finns det inget som är bättre! Är de inte Sveriges bästa band så säg?

1 kommentar:

Linda sa...

Ja, den skivan är frukstansvärt bra.. lyssnade faktiskt på stenbrott bara för någon timme sedan! Sen svar på din fråga.. Kent är sveriges bästa band!