lördag, november 14, 2009

Fredagen den trettonde

Dagen började så bra som den bara kunde, jag kom ned till min postbox, och hade fått paket! Pushing Daisies hade kommit! Inte så lägligt kanske med upcoming hemtenta, men whatever.
Sedan fikade jag lunch med Jocke och Jens, och efter det så gick jag med Erika för att handla till paltmiddag. Palt, med lingonsylt och smör, och vargtass. Kan inte bli mycket bättre middag än det!

Sedan var det lite fest med bland andra Malin och Sofie som äntligen joinat oss igen. Efter det, utgång på Kafé Deluxe där oh holy holy Kristoffer Åström spelade. Klockrent förutom att jag hade velat höra All lovers hell och The Wild. Hursomhelst! Träffade världens härligaste gäng, b.la. en som skulle till Indien i flera månader! Jag visste inte riktigt om jag var peppad som fan för hans skull eller avundsjuk out of my mind.

När vi sedan skulle gå och dansa (till den sjuuuuukt braiga musiken) så pratade jag en stund med K.Å:s supertrevliga trummis och en Luleälskande (-Pite? Det är fortfarande int Lule!) K.Å. Inte visste jag att de var från Norrbotten.
Allt som allt, jag hade en för jävla bra fredag, den bästa i mannaminne. Tack alla inblandade, TACK!


P.S Ikväll ska denna helg slå rekord för alla helger, då jag ska se Anna Ternheim på teatern!

Inga kommentarer: