lördag, februari 20, 2010

deluxe

lämnade in hemtentan igår. jag kan inte säga att jag är nöjd med resultatet mer än att jag faktiskt fick ned så mycket som jag skulle innan klockan var tolv.

idag snöar det, och jag längtar innerligt efter solen. läser mail från vänner som är på resande fot, och jag är avundsjuk. men det känns som att det håller på att vända nu. kanske för att tentaångesten släppt, haha. nu är det två månader av dokumentärt och våld i film, känns riktigt pepp faktiskt!

jag drömde en sån hemsk dröm att jag hade blivit 62 år över natten, och jag ringde mamma och var i panik för att jag hade tappat bort mormor som var minst 110 år och såg ut som ett litet barn. och jag var så upprörd för att vi var så gamla, och sedan vaknade jag och var tvungen att ringa mamma och höra så att hon inte var 82. det hade varit så jobbigt.

nu ska jag äntligen gå och handla, det ekar i kylen och jag är hungrig! ser fram emot en trevlig kväll med efterlängtad TACOS!

Inga kommentarer: